Wednesday, March 7, 2012

WiFi Hack Ultimate AIO


ကၽြန္ေတာ္အခု အားလံုးေျပာေျပာေနၾကတဲ႔ WiFi Hack တဲ႔ Software ေလးတစ္ခု တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုလည္း ေတာင္းထားတဲ႔ အစ္ကိုေတြကေတာ႔ မ်ားေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဆင္ေျပမယ္႔ေကာင္ေလးေတြ လိုက္ရွာေနရေတာ႔ အခ်ိန္နည္းနည္းေတာ႔ ၾကာသြားပါတယ္။ Windows 2000/XP/Vista / Windows 7 စတဲ႔ OS ေတြကို Support လုပ္ေပးပါတယ္။ 2011 အတြက္ updated ေလးျဖစ္ပါတယ္။ အထဲမွာ သူ႔အတြက္ လိုအပ္တဲ႔ Support လုပ္ေပးတဲ႔ ေကာင္ေလးေတြကိုပါ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ နည္းနည္းမ်ားပါတယ္။ အသံုးျပဳနည္းကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေရးမေပးေတာ႔ပါဘူး။ အထဲမွာ မိမိတို႔ ျပဳလုပ္လိုတဲ႔ အပိုင္းကို PDF ဖိုင္ေလးေတြနဲ႔ ရွင္းျပေပးထား ပါတယ္။ ခ်င္႔ခ်ိန္ၿပီးသံုးေပါ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အမ်ားႀကီးေတာ႔မေျပာတက္လို႔ပါ။ လင္႔ခ္ေလးေတြ မေသခင္ေလး ယူထားေပးပါဗ်ာ။ဖိုင္ေတြလည္း အကုန္စံုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေသေသခ်ာခ်ာစစ္ၿပီး တင္ေပးထားပါတယ္။ လင္႔ခ္ေလးေတြေသသြားခဲ႔ရင္ Comment ေလးထားခဲ႔ေပးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ျပန္တင္ေပးပါ႔မယ္။
ကၽြန္ေတာ္ 190 MB စီနဲ႔ ၅ ပိုင္းကို ႏွစ္ေနရာခြဲၿပီး တင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလး ကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.. PDF Tutorials ေလးေတြရွိတဲ႔ ပံုကိုျပေပးထားပါတယ္။ အစံုပါပါတယ္။



WiFi Hack Ultimate AIO (2011)

Downloading from ifile.it






Downloading from mirrorcreator





ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္း kml

No comments: