Wednesday, May 2, 2012

Home Doctor, 2 edition


ဒီစာအုပ္ေလးကုိေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေထြေထြထူးထူးေျပာစရာမလိုေလာက္ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္ဗ်ာ.။ အထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိမ္သံုးေဆးဝါးေတြနဲ႔ အေရးေပၚအသက္ကယ္နည္းေတြနဲ႔ တျခား နည္းေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္.။ ပံုေလးေတြနဲ႔ပါ တစ္ခါတည္း ရွင္းျပေပးထားပါတယ္။ အနည္းဆံုးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆာင္ထားသင္႔တယ္လို႔ ထင္လို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္အရင္ကေျပာခဲ႔သလိုပဲေပါ႔ေနာ္။ စာအုပ္ဆိုတာကေတာ႔ ေဆာင္ထားလိုက္လဲ မမွားပါဘူးဗ်ာ။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကလည္း 4.9 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေအာက္ကအဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးမွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။။
Home Doctor, 2 edition



No comments: